SimSALES este...
o simulare ce transformă participanții în agenți de vânzare care concurează pe aceeași piață. Vor simula întregul proces al vânzării, dezvoltării relațiilor și luării decizilor și se vor întrece pentru cel mai bun scor al eficienței.

Care sunt obiectivele de învățare ale SIMDUSTRY® SIMSales?

Cu ajutorul SIMDUSTRY® SIMSales participanții vor:

  • ... Învăța să construiască și să dezvolte relații durabile cu clienții
  • ... Stăpâni cei 7 pași ai vânzării :
  1. Planificarea
  2. Prospectarea
  3. Identificarea nevoilor și oportunităților
  4. Prezentarea soluțiilor
  5. Depășirea obiecțiilor
  6. Închiderea vânzărilor
  7. Follow up și dezvoltarea relațiilor cu clienții
  • Identifica factorii de succes pentru fiecare pas în parte
  • Optimiza comunicarea cu clienții pentru maximizarea rezultatelor vânzării
  • ... Experimenta “evenimente”*  reale din procesul de vânzare

*consultantii noștri pot crea carduri cu evenimente care să reflecte particularitățile industriei clientului, specificul companiei și țintele sale strategice

 

Cui îi este recomandată participarea la SIMDUSTRY® SIMSales ?

Diferite grupuri țintă pot obține beneficii din participarea la SIMDUSTRY® SIMSales:

  • Toată forța de vânzare
  • Directorii de vânzări (pentru a-și reaminti anumite aspecte)
  • Vânzările B2C ( dar nu retail)
  • Vânzările B2B din toate domeniile
  • B2B2B/C ( companiile ce lucrează cu distribuitori)