SimSALES este...
o simulare ce transformă participanții în agenți de vânzare care concurează pe aceeași piață. Vor simula întregul proces al vânzării, dezvoltării relațiilor și luării decizilor și se vor întrece pentru cel mai bun scor al eficienței.
Target group Numar maxim de participanti Perioada de desfasurare

  • Toată forța de vânzare
  • Directorii de vânzări (pentru a-și reaminti anumite aspecte)
  • Vânzările B2C (dar nu retail)
  • Vânzările B2B din toate domeniile
  • B2B2B/C (companiile ce lucrează cu distribuitori)
 
  • 25 de participanti
 
  • 1 zi
  • 2 zile

 

La ce întrebări poate răspunde SIMDUSTRY® SIMSales?

“Cum pot maximiza utilizarea resurselor (timp, sales suport, condiții)?”
“Cum pot contribui la creșterea vânzărilor, reputației si stabilității?”
"Care sunt cei mai importanți factori de succes pentru creșterea vânzărilor?"

Pe parcursul derulării simulării, participanții trebuie sa construiască si sa crească relații cu clienții. Obiectivul este de a obține eficiență la cel mai bun scor- “Highest Score of Commercial Efficiency”.

Împărțiți pe echipe ei vor explora procesul de câștigare si dezvoltare a clienților. Participanții vor simula întregul proces de vânzare: planificarea, prospectarea, identificarea nevoilor, prezentarea soluțiilor, depășirea obiecțiilor, închiderea vânzării si follow up.

Nu este ușor, dar este interesant si atractiv!