SimREMOTE este...
o simulare ce pune participanții în situația unor manageri din companii aflate în concurență. Participanții-manageri vor prelua responsabilitatea pentru dezvoltarea și performanța echipei lor virtuale. Ei vor concura pentru ”Cel mai bun scor de Echipă la distanță”.

Care sunt obiectivele generale de învățare în simularea SIMDUSTRY® SIMRemote?

The SIMDUSTRY® SIMRemote va ajuta participanții să …

... cunoască, în calitate de manager, factorii cheie de succes pentru construirea și dezvoltarea de echipe virtuale
... experimenteze și să reflecteze la diferențele între echipe locale și virtuale și care sunt consecințele acestor diferențe pentru lideri
... aprofundeze (sau să învețe) abilități de leadership pentru echipe locale, extrapolând aceste abilități la echipe virtuale  
... învețe și să aplice noi abordări de leadership special create pentru echipe virtuale
... aprofundeze abilitățile lor de comunicare și construire relații pentru a crea și a menține o atmosferă și o performanță pozitivă într-o echipă la distanță
... dobândească instrumente de leadership & comunicare care să ajute la îndeplinirea diferitelor nevoi ale membrilor echipei
... experimenteze ”evenimente* similare cu viața reală în medii cu echipe virtuale
... pregătească planuri individuale de acțiune pentru lucrul cu o echipă la distanță in viața reală  (sau pentru o viitoare echipă la distanță): tot ce învață se va aplica imediat  în aria de responsabilitate a participanților și în echipele lor actuale!

*consultantii noștri pot crea carduri cu evenimente care să reflecte particularitățile industriei clientului, specificul companiei și țintele sale strategice


Ce teme pot fi aprofundate în timpul simulării
SIMDUSTRY® SIMRemote?

În simulare poate fi integrată o multitudine de teme – mai jos găsiți un rezumat al temelor care ar putea fi aprofundate prin exercițiii specifice:

  • Etapele dezvoltării echipei (Tuckman)
  • Etapele și dinamica dezvoltării echipei în contexte virtuale
  • Leadership distribuit & aplicarea acestei abordări în echipe la distanță
  • Comunicarea și fluxul de informații în „echipe virtuale“ (cum ar fi: structura de discuție COAST)
  • Ghiduri de comunicare în contexte virtuale (cum ar fi: idealele întâlniri de Kick-Off, (virtual), mailurile, feedback, coaching etc.)
  • Surse de conflicte & stiluri de rezolvare conflicte (modelul Kilmann) & aplicare în echipe virtuale
  • Criterii de selecție angajați (compoziția unei echipe virtuale)
  • Motivarea & dezvoltarea angajaților în situații de distanță temporală și spațială

... Și multe alte teme!

Tot ce vor învăța participanții se va putea aplica imediat în aria lor de responsabilitate, în echipele lor actuale!