Pagina 3 din 5
CUM LUCRAM?
În cadrul activităților, participanții devin antreprenori sau manageri executivi.
Echipele în care activează devin firme care acționează în piață.
Sala de curs devine ea însăși, o întreagă piață concurențiala.
Simularea creează un context ideal pentru învățare, și lecțiile însușite au aplicații imediate, fiind direct transferabile în realitatea simulării, și mai apoi, în realitatea de zi cu zi.
Programul folosește o gamă variată de instrumente de învățare experiențială: auditiv, vizual, kinestezic.
Participantii devin manageri, concurând pentru cel mai bun scor la talente (Talent Score). Rolul lor este să execute două perioade de simulare conducând și dezvoltând echipe - toate diferite ca profil, cerințe și performanță și, exact ca în lumea reală, având la dispoziție bugete limitate de bani și de timp.
Ei își vor îmbunătăți competențele manageriale pe măsură ce se vor “juca” cu diversele decizii si contexte in care simularea ii va pune, vor planifica și acționa treptat în activități din ce în ce mai complexe, în care apar tot felul de situații provocatoare, care sunt întâlnite în viața reală.
Aranjarea optimă a sălii de training
Participantii devin manageri, concurând pentru cel mai bun scor la talente (Talent Score). Rolul lor este să execute două perioade de simulare conducând și dezvoltând echipe - toate diferite ca profil, cerințe și performanță și, exact ca în lumea reală, având la dispoziție bugete limitate de bani și de timp.
Ei își vor îmbunătăți competențele manageriale pe măsură ce se vor “juca” cu diversele decizii si contexte in care simularea ii va pune, vor planifica și acționa treptat în activități din ce în ce mai complexe, în care apar tot felul de situații provocatoare, care sunt întâlnite în viața reală.
Aranjarea optimă a sălii de training