Pagina 2 din 5
Care sunt obiectivele de învățare ale SIMDUSTRY® SIMSales?
Cu ajutorul SIMDUSTRY® SIMSales participanții vor:
- ... Învăța să construiască și să dezvolte relații durabile cu clienții
- ... Stăpâni cei 7 pași ai vânzării :
- Planificarea
- Prospectarea
- Identificarea nevoilor și oportunităților
- Prezentarea soluțiilor
- Depășirea obiecțiilor
- Închiderea vânzărilor
- Follow up și dezvoltarea relațiilor cu clienții
- … Identifica factorii de succes pentru fiecare pas în parte
- … Optimiza comunicarea cu clienții pentru maximizarea rezultatelor vânzării
- ... Experimenta “evenimente”* reale din procesul de vânzare
*consultantii noștri pot crea carduri cu evenimente care să reflecte particularitățile industriei clientului, specificul companiei și țintele sale strategice
Cui îi este recomandată participarea la SIMDUSTRY® SIMSales ?
Diferite grupuri țintă pot obține beneficii din participarea la SIMDUSTRY® SIMSales:
- Toată forța de vânzare
- Directorii de vânzări (pentru a-și reaminti anumite aspecte)
- Vânzările B2C ( dar nu retail)
- Vânzările B2B din toate domeniile
- B2B2B/C ( companiile ce lucrează cu distribuitori)