Pagina 3 din 5
CUM LUCRAM?
În cadrul activităților, participanții devin antreprenori sau manageri executivi.
Echipele în care activează devin firme care acționează în piață.
Sala de curs devine ea însăși, o întreagă piață concurențiala.
Simularea creează un context ideal pentru învățare, și lecțiile însușite au aplicații imediate, fiind direct transferabile în realitatea simulării, și mai apoi, în realitatea de zi cu zi.
Programul folosește o gamă variată de instrumente de învățare experiențială: auditiv, vizual, kinestezic.
Participantii își vor îmbunătăți competențele manageriale pe măsură ce se vor “juca” cu diversele decizii si contexte in care simularea ii va pune, vor planifica și acționa treptat în activități din ce în ce mai complexe, în care apar tot felul de situații provocatoare, care sunt întâlnite în viața reală.
Aranjarea optimă a sălii de training
Cum reflectă profilul clienților specificul companiei tale ?
Profilul clientului
Următoarele elemente vor fi integrate in profilul clientului ce urmează a simula cu mare acuratețe realitatea
- Descrierea generală
- Personalitatea
- Calificările
- Punctele tari și cele slabe
Cum vor reflecta acțiunile din “Planificare” specificul companiei tale ?
Acțiuni pentru pasul “Planificare”
SIMSales are 2 structuri :
1.pentru b2b (clientul utilizează produsul/serviciile achiziționate)
2.for b2b2b/c (clientul revinde produsul /serviciul achiziționat)
Personalizarea poate ține cont de:
- industrie
- companie
- nevoile clientului
Cum reflectă “Event Cards” specificul companiei tale ?
Event Cards
Pe baza informațiilor obținute cu ajutorul angajaților, simularea poate fi personalizată ținând cont de:
- … industrie
- … clienții externi
- … procesele interne
Aranjarea optimă a sălii de training